Εφαρμόζονται εναλλακτικές και ειδικές μέθοδοι διδασκαλίας (π.χ ABA, TEACH, Pecs).
Τα προγράμματα που παρέχονται είναι:
Ειδικής μάθησης όπου ο στόχος είναι η ανάπτυξη και καλλιέργεια των γνωστικών ικανοτήτων του παιδιού.
Ψυχοπαιδαγωγικά προγράμματα όπου ο στόχος είναι η οριοθέτηση, η αύξηση του χρόνου συγκέντρωσης, η συναισθηματική ανάπτυξη, η βελτίωση των επικοινωνιακών δεξιοτήτων μέσα από ποικιλία δραστηριοτήτων.
Τα θεραπευτικά προγράμματα της Ειδικής Αγωγής παρέχονται σε παιδιά με δυσκολία:
* Συγκέντρωση και ολοκλήρωσης μιας εργασίας.
* Οριοθέτησης Συμπεριφοράς.
* Διαχείρισης Συναισθημάτων.
* Κατανόησης και εκτέλεσης εντολών.
* Λειτουργικής χρήσης-ομαδοποίησης και κατηγοριοποίησης των αντικειμένων.
* Κατανόησης μιας ιστορίας.
* Οπτικής και ακουστικής μνήμης.
Στο πρόγραμμα ειδικής αγωγής εντάσσονται τα παιδιά με:
Ψυχοκοινωνική ή ψυχοκινητική καθυστέρηση.
Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ.)
Περιορισμένες νοητικές δυνατότητες ή καθυστέρηση στην ανάπτυξη/ Νοητική υστέρηση.
Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές (π.χ. αυτισμός, σύνδρομο Asperger).